Termeni și condiții

Citește termenii și condițiile REFRONT aici!

Prezentul document (împreună cu toate documentele menţionate în acesta) stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui website – www.refront.ro (în continuare „Website-ul’’).

Scopul Website-ului este de prezentare și promovare a serviciilor prestate de societatea NETT FRONT SRL şi de contractare, prin intermediul Website-ului, cu potențialii clienți interesați de aceste servicii.

Vă rugăm să citiţi prezenții Termeni și Condiții, Politica de cookies-uri şi Politica de confidenţialitate înainte de a utiliza Website-ul. Prin accesarea și utilizarea Website-ului, recunoașteți în mod expres caracterul obligatoriu al acestor documente și vă asumați angajamentul de a le respecta.

1. DESCRIEREA ACTIVITĂȚII

NETT FRONT SRL are sediul în Vidrasău, nr. 1/F, Județul Mureș, România., identificat prin CUI 18823140, înregistrat la Registrul Comerțului sub nr.: J26/1077/2006.

Datele noastre de contact sunt:

Adresa sediului: Vidrasău, nr. 1/F, Județul Mureș, România

Adresă de e-mail: office@nettfront.ro

Nr. de tel.: +40 265 311 728

2. TERMENI

a)    Vânzător – NETT FRONT SRL

b)    Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridică sau orice entitate juridică care efectuează o Comandă.

c)     Vizitator - poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridică sau orice entitate juridică care vizitează website-ul dar care nu efectuează o comandă.

d)    Coșul meu – secțiune din website care permite Cumpărătorului să adauge Bunuri pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior;

e)     Website – magazinul online găzduit la adresa web www.refront.ro;

f)     Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa bunuri;

g)    Bunuri – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

h)    Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.

i)      Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

j)      Comunicări comerciale / newsletter – reprezintă orice tip de mesaj trimis (e-mail, telefonic, mobile push, web push, etc.) care conține informații generale și tematice, informații cu privire la produse similiare sau complementare cu cele achiziționate de pe website, informații cu privire la oferte sau prețuri promoționale.

3.  CONDIȚII GENERALE

3.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe website, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, e-mail sau prin intermediul formularului de contact) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

3.2. Toate produsele comercializate pe website-ul nostru sunt originale și vor fi livrate în ambalajul corespunzător, însoțite de factură, conform legislației în vigoare.

3.3. Imaginile produselor prezentate în site au caracter informativ. Pentru mai multe detalii despre caracteristicile produselor și alte informații adiționale, vă rugăm să ne contactați.

3.4. Prețurile de vânzare ale produselor sunt afișate pe site și sunt exprimate în lei și conțin TVA. Prețurile de vânzare nu includ taxele de curierat. Prețurile de vânzare ale produselor se pot modifica fără o informare în prealabil a Cumpărătorilor. Pentru orice comandă plasată și confirmată, Cumpărătorul va plăti întotdeauna prețurile existente pe website la momentul plasării comenzii.

3.5. Plasarea unei comenzi de către Cumpărător și acceptarea ei de către Vânzător echivalează cu încheierea unui contract, potrivit legislației în vigoare. Notificarea primită de către cumpărător, pe e-mail, imediat după efectuarea comenzii, are rol de informare și nu reprezintă confirmarea comenzii.

3.6. Contractul se consideră încheiat între Vânzător si Cumpărător în momentul în care Cumpărătorul primește pe e-mail de la Vânzător, notificarea de expediere a Comenzii. Transferul dreptului de proprietate asupra produselor comandate are loc în momentul în care comanda ajunge la Cumpărător, iar acesta se achită de obligația de plată.

3.7. Vânzătorul poate refuza onorarea unei comenzi sau o poate anula unilateral, dacă Comanda a fost plasată de o persoană care a manifestat o atitudine ostilă, de natură să prejudicieze pe Vânzător. În oricare dintre aceste cazuri, Cumpărătorul se poate adresa Vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.

3.8. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.

3.9. Toate informațiile de pe website-ul www.refront.ro sunt proprietatea intelectuală a NETT FRONT SRL conform Legii pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/ 1996). Întreg continutul publicat pe site (text, descrieri produse, imagini, logo, culori, slogan, simboluri, elemente de grafică web, clipuri video, etc.) poate fi folosit doar în scopul informării Vizitatorilor și Cumpărătorilor NETT FRONT SRL.

3.10. Fotografiile afișate pe SITE, editate sau prelucrate de NETT FRONT SRL nu pot fi preluate sau utilizate fără acordul acesteia;

3.11. NETT FRONT SRL nu este răspunzătoare pentru eventualele diferențe de culori care pot apărea la vizualizarea pe diverse dispozitive electronice (desktop/tableta/mobil) ale Vizitatorilor/ Cumpărătorilor.

3.12. Orice acțiune: proiect, eveniment, campanie, concurs, serviciu etc. desfășurată de companie prin intermediul Website-ului va fi anunțată, promovată și detaliată la momentul desfășurării acesteia, fie printr-un Regulament, fie prin prevederi succinte și clare inserate în cadrul anunțului de desfășurare a acțiunii respective sau ulterior, la momentul oportun.

3.13. Vânzătorul își asumă dreptul de a schimba, modifica sau actualiza în orice moment conținutul website-ului www.refront.ro precum și Termenii și condițiile de folosire, fără o notificare în prealabil.

3.14. Este strict interzisă și se pedepsește conform legii copierea, distribuirea, publicarea, transmiterea altor persoane sau incorporarea conținutului în alte materiale în afara website-ului www.refront.ro, fără acordul NETT FRONT SRL.

3.15. Pentru a ne sesiza orice problemă, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: office@nettfront.ro.

4. ACCESUL LA WEBSITE

4.1. Accesul pe website se face exclusiv prin accesarea domeniului public: www.refront.ro.

4.2. Prin accesarea și utilizarea website-ului, Vizitatorul/Cumpărătorul își dă acordul privind acceptarea termenilor și condițiilor prezentate pe website, a politicii de confidențialitate și a politicii de cookies.

4.3. Vizitatorul/Cumpărătorul beneficiază de acces limitat, în interes personal (vizualizare, informare, plasarea de comenzi online) pe website-ul www.refront.ro și nu are dreptul de a descărca, de a modifica parțial sau integral website-ul, de a reproduce parțial sau integral website-ul, de a copia, vinde/revinde sau de a exploata în orice alta manieră website-ul, în scopuri comerciale sau care contravin intereselor NETT FRONT SRL.

4.4. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta prin adresele mentionate la secțiunea “contact” din Site sau prin intermediul formularului de contact. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

4.5. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe website (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

5. OBIECTUL CONTRACTULUI

5.1. Obiectul contractului reprezintă vânzarea bunului/bunurilor comandate pe site de către Cumpărător. Contractul se consideră încheiat în momentul acceptării de catre Vânzător și transmiterea notificării de expediere a Comenzii.

5.2. Transferul dreptului de proprietate asupra produsului/produselor comandate are loc în momentul în care comanda ajunge la Cumpărător, la locul indicat de acesta în Comandă, când se achită de obligația de plată și semnează de primire pe documentul furnizat de firma de curierat.

5.3. Vânzătorul va include în coletul expediat către Cumpărător, documentele necesare care să ateste achiziționarea produselor de către Cumpărător.

6. COMANDA

6.1. Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe website, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

6.4. Pentru detalii sau întrebări despre comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: office@nettfornt.ro sau la numărul de telefon: +40 265 311 728 , de luni până vineri, în intervalul orar: 9:00 – 16:00.

6.5. Anularea comenzii: În următoarele cazuri, Vânzătorul poate anula în mod unilateral o Comandă, fără obligația ca vreo parte să pretindă ulterior daune – interese celeilalte părți:

·       datele furnizate de Cumpărător sunt incorecte sau incomplete;

·       tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, în cazul plății online;

·       tranzacția nu este validată de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul plății online;

·       în istoricul de comenzi, Cumpărătorul apare ca având mai mult de două livrări consecutive eșuate din motive independente de Vânzător;

·       activitatea Cumpărătorului pe website poate produce prejudicii de orice natură pentru Vânzător;

·       în cazul unei tranzacții suspecte sau declarată suspectă de către o unitate bancară, instituție sau autoritate;

·       în cazul existenței unor alte motive obiective.

Cumpărătorul poate anula o Comandă, în următoarele cazuri:

·       în momentul când este contactat de reprezentantul companiei, dacă din anumite motive nu mai dorește produsele comandate;

·       în scris la adresa de e-mail: office@nettfront.ro sau telefonic până la primirea e-mailului de livrare comandă, care confirmă recepția coletului/ coletelor de către firma de curierat pentru a-l livra la adresa Cumpărătorului.

6.6. Pentru orice comandă anulată exclusiv din vina Cumpărătorului, acesta va achita contravaloarea serviciilor de curierat.

6.7. Dacă un produs nu este disponibil în stoc, Cumpărătorul va fi informat telefonic de către reprezentantul companiei. În acest caz, Cumpărătorului i se va comunica noul termen de livrare, acesta putând decide să aștepte până la livrarea tuturor produselor comandate sau să anuleze comanda.

6.8. Modalitatea de realizare a comenzii: Puteți căuta în website produsele dorite utilizând butonul “Căutare” sau navigând prin categoriile și subcategoriile care apar pe site.

·       Pentru a plasa o comandă online, va trebui să selectați produsele și cantitatea dorită (utilizand semnele plus - minus) și să le adaugați în coș apăsând butonul “Adaugă în coș”.

·       Pentru a trimite comanda, pasul următor va fi să intrați în „Coșul meu” dând click pe iconița din partea de sus dreapta.

·       Aici veti putea vedea lista completă cu toate produsele pe care le-ați selectat să le cumpărați.

·       Puteți modifica cantitatea aferentă fiecărui produs dorită (utilizând semnele plus - minus) sau puteți șterge din produse.

·       Pentru a trece la pasul următor va trebui să apăsați butonul „Verifică” și mai apoi să finalizați comanda.

6.9. Finalizarea comenzii: Pentru a înregistra comanda, va trebui să introduceți datele dumneavoastră. Astfel:

o   Introduceți adresa de email sau numărul de telefon dacă doriți să primiți cele mai noi știri sau oferte.

o   Va trebui să introduceți următoarele date de livrare: țară/regiune, prenume, nume, abordare, apartament (opțional), cod poștal, oraș, județ. Aceste date vor putea fi salvate dând click pe căsuța care prevede acest aspect, pentru a fi folosite la următoarea comandă pe care o veți realiza.

o   Apoi veți alege modalitatea de livrare și cum doriți să plătiți.

o   În cazul plății cu cardul, toate tranzacțiile sunt securizate și criptate. Se vor adăuga următoarele date: numărul de card, data expirării, codul de securitate și numele de pe card.

o   Ulterior completării tuturor datelor solicitate anterior, printr-un simplu click puteți confirma utilizarea adresei de expediere ca adresă de facturare.

o   Înainte de a finaliza comanda va trebui să bifați căsuțele însoțite de mesajele „Am citit și sunt de acord cu Politica de confidențialitate” și „Am citit și sunt de acord cu Termenii și Condițiile.”

o   Pentru a finaliza comanda, apăsați butonul „Plătește acum”.

o   În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi redirecționat către pagina de finalizare a comenzii. 6.10. Confirmarea comenzii: După trimiterea comenzii către noi, veți primi un e-mail de confirmare că am primit comanda dumneavoastră. Comanda este considerată confirmată, în momentul în care veți primi e-mailul de livrare a comenzii.

7. PREȚURILE PRODUSELOR, FACTURAREA ȘI PLĂȚILE

7.1. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor fără o notificare în prealabil. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel din momentul confirmării comenzii, reprezentând comanda fermă.

7.2. De asemenea, compania noastră poate afișa pe website produse ce beneficiază de prețuri promoționale într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Detaliile despre aceste campanii promoționale vor fi făcute publice prin afișarea pe website-ul nostru la o secțiune distinctă.

7.3. Prețurile afișate pe website, care sunt tăiate de o linie, reprezintă prețul vechi al unui produs care se află într-o campanie promoțională și beneficiază în prezent de un preț promoțional mai mic.

7.4. Cheltuielile aferente transportului, se plătesc separat. Mai multe detalii despre costurile de livrare la secțiunea livrare / retur.

7.5. Fiecare colet livrat va putea conține și factura fiscală pentru produsele comandate.

7.6. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON.

7.7. Facturile fiscale se pot emite pe persoană fizică sau juridică. Pentru emiterea facturii pe persoană juridică, vă rugăm să completați toate datele firmei la secțiunea Facturare în momentul plasării comenzii.

7.8. În anumite cazuri, compania noastră poate solicita Cumpărătorului să achite în avans o parte din contravaloarea facturii aferente comenzii.

7.9. Plata produselor comandate se poate face: online cu card bancar. Astfel a se avea în vedere următoarele:Aici

·       Plata online se poate realiza cu orice card Visa sau MasterCard (plata prin procesatorul de plăți Shopify), comisionul pentru tranzacție va fi 0% sau plata se poate realiza prin TBIPay.

·       Plata produselor se va putea realiza și în rate .

·       Procesarea datelor de card se va face exclusiv pe serverele furnizorului de plăți, ce oferă o soluție de tranzacționare rapidă, solidă și sigură prin certificate de Securitate SSL. Pentru mai multe detalii despre platforma de plăți, vă rugăm accesați website-ul acesteia și politicile aferente.

·       In cazul plății online, tranzacția va apărea pe extrasul de cont pe numele NETT FRONT SRL. De asemenea, orice plată cu cardul bancar va fi confirmată în momentul în care se emite factura către Cumpărător, până în acel moment contravaloarea comenzii va fi blocată pe contul Cumpărătorului fără a fi transferată în contul Vânzătorului.

·       Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru alte costuri suplimentare suportate de Cumpărător în urma tranzacțiilor cu cardul bancar (exemplu: comision de conversie valutară în cazul în care moneda de emitere card este diferită de RON, alte comisioane în funcție de politica fiecărei bănci, etc), Cumpărătorul fiind singurul responsabil.

·       În cazul în care plata online cu cardul bancar s-a produs din greșeală, tranzacția poate fi anulată doar telefonic, contactând un reprezentant NETT FRONT SRL, iar suma va putea fi returnată în termen de maxim 30 zile de la finalizarea procedurii de anulare a comenzii.

8. LIVRAREA BUNURILOR

8.1. Mai multe detalii cu privire la livrarea Bunurilor, se regăsesc la secțiunea Livrare.

9. GARANȚIA BUNURILOR

9.1. Toate produsele comercializate pe website îndeplinesc condițiile de garanție conform normelor, legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor și furnizorilor, aceștia fiind responsabili pentru eventuale neconformități, deficiențe, lipsuri, etc.

9.2. Garanția produselor se poate acorda în următoarele cazuri:

·       Produsul este defect din fabricație, defect ce împiedică folosirea normală a produsului;

·       Produsul este deteriorat sau distrus în urma transportului, în acest caz produsul se va înlocui;

9.3. Pentru a beneficia de garanție, Cumpărătorul va trebui să ne trimită la data primirii produsului o sesizare în scris la office@nettfront.ro. NETT FRONT SRL va răspunde acestei sesizări în termen de maxim 3 zile lucrătoare și va comunica Cumpărătorului termenul și modalitatea de soluționare a sesizării.

9.4. Dacă Vânzătorul nu poate livra o comandă din cauză că un produs nu este disponibil, va informa Cumpărătorul despre această indisponibilitate, urmând să stabilească cu acesta modalitatea de rezolvare a situației pentru onorarea comenzii.

9.5. În cazul în care un produs livrat de către Vânzător nu corespunde cu imaginea sau descrierea produsului de pe website, Cumpărătorul are dreptul să ceară înlocuirea acestuia, o reducere substanțială de preț sau să returneze produsul primit și să primească înapoi contravaloarea lui fără a suporta alte cheltuieli suplimentare. 

9.6. Pentru orice reclamație privind neconformități ale produselor achiziționate, vă rugăm să ne contactați în termen de maxim 14 zile de la recepția coletului, la adresa de e-mail office@nettfront.ro.

10. RETURUL BUNURILOR

10.1. Mai multe detalii cu privire la returul Bunurilor, se regăsesc la secțiunea „Retur”.

11. OPINIILE CUMPĂRĂTORILOR/VIZITATORILOR

Toți Cumpărătorii/Vizitatorii care accesează site-ul își pot spune opinia față de produsele comercializate pe website-ul nostru.

Informațiile/comentariile transmise de aceștia, pozitive sau negative, se vor referi strict la caracteristicile produselor și vor fi publicate pe website după o aprobare în prealabil de care reprezentanții companiei noastre.

Astfel, fiecare Vizitator / Cumpărător ce dorește să își spună opinia despre anumite produse, va trebui să respecte următoarele:

      să facă referiri doar în limba română despre caracteristicile produsului, evitând informații despre preț sau anumite oferte promoționale, sau informații despre desfășurarea Comenzii plasate pe website;

      să utilizeze un limbaj corespunzător, care să nu ofenseze și să nu folosească termeni care pot jigni sau afecta alți Vizitatori / Cumpărători;

      să nu publice pe website comentarii cu conținut ilegal, obscen, amenințător, defăimător, care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau conțin viruși, texte care reprezintă anumite forme de publicitate în masă sau orice altă formă de spam;

      să nu înscrie informații sau detalii despre alte website-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială, sau să menționeze prețuri comparative la produsele de pe site.

      Prin înscrierea unor informații/comentarii pe website, Vizitatorii/Cumpărătorii acordă Vânzătorului dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, precum și dreptul de a distribui mai departe aceste date în interesul explicit sau implicit de marketing al companiei noastre.

      Pe lângă opinia despre un produs, Vânzătorul/Cumpărătorul va putea face o evaluare, adăugând și un Rating relevant pentru acel produs. Aceste Rating-uri individuale vor influența Ratingul general al produsului exprimat prin cele 5 stelute care apar în partea de jos după descrierea produsului. Astfel un Rating mare va duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.

12. CONFIDENȚIALITATE

12.1. NETT FRONT SRL este operator de date cu caracter personal și va păstra confidențialitatea datelor pe care le furnizați: nume, prenume, email, număr de telefon, adresă de livrare, firmă, după caz. Totodată, Vânzătorul va asigura securitatea datelor oferite și va lua măsuri tehnice și organizatorice pentru o gestionare eficientă a acestora, strict în scopurile declarate în prezentul contract.

12.2. Datele sunt prelucrate în următoarele scopuri:

-  Înregistrarea și confirmarea comenzii;

-  Emiterea facturii și verificarea efectuării plății;

- Cazurile de livrare către curier (în vederea expedierii comenzii), vor fi transmise datele necesare către firma de curierat.

12.3. Pentru a cunoaște mai mult detaliile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, dar și drepturile pe care le aveți, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate (link către Politică) și Politica de cookies (link către Politica de cookies).

13. RĂSPUNDERE

13.1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile website-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si condițiilor de funcționare a website-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Vizitatorilor / Cumpărătorilor de la momentul afișării în website.  În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.

13.2. Cumpărătorii își asumă întreaga responsabilitate în cazul divulgării datelor personale către terți, compania noastră nu poate fi facută responsabilă, în situația în care un Cumpărător este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este reprezentant al Vânzătorului sau că reprezintă interesele acestuia.

13.3. Vor fi considerate tentativă de fraudă sau fraudă următoarele acțiuni asupra website-ului, conținutului acestuia sau asupra NETT FRONT SRL:

·       accesarea datelor de orice tip ale unui Vizitator/Cumpărător prin oricărei metode;

·       alterarea sau modificarea conținutului website-ului sau orice corespondență expediată prin orice mijloc de comunicare de către NETT FRONT SRL către Vizitator / Cumpărător;

·       afectarea performanțelor serverului pe care rulează website-ul www.refront.ro;

·       accesarea sau divulgarea oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, orice conținut expediat de către NETT FRONT SRL către Vizitator/Cumpărător, atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului;

·       În oricare din situațiile de mai sus, NETT FRONT SRL își rezervă dreptul de a se adresa autorităților competente. Fraudele și tentativele de fraudă sunt pedepsite conform legislației penale în vigoare, iar părțile prejudiciate pot cere în instanță repararea prejudiciilor morale sau pecuniare, după caz.

·       De asemenea, în cazul tranzacțiilor suspecte sau declarate suspecte, la solicitarea oricărei autorități publice, instituții autorizate, unități bancare partenere, Vânzătorul are obligația, iar Vizitatorul/Cumpărătorul își dă acordul, privind comunicarea datelor cu caracter personal.

 

14. LITIGII

14.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Vizitatori / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești prevăzute de legislația civilă.

15. CONTACT

15.1. Pentru orice detalii sau întrebări despre NETT FRONT SRL, produse sau comenzi vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: office@nettfront.ro sau la numărul de telefon: +40 265 311 728, de luni până vineri, în intervalul orar: 9:00 – 16:00.

Contactează-ne

Începe cu corpuri de bucătării IKEA și continuă personalizarea cu ușile REFRONT!