Politica de Livrare
Depinzând de volumul comenzii tale, livrarea poate dura undeva între 3-4 săptămâni (și tu montezi fronturile în câteva zile). Echipa noastră te va contacta cu mai multe detalii odată ce ai plasat comanda.
Livrarea produselor de către NETT FRONT SRL se face în format fizic transmise via compania de curierat (Gebruder Weiss SRL) sau de către companie.
Alegeți produsul dorit si apăsați butonul „Adaugă în coș”. Introduceți datele de livrare și selectați metoda de plată: online cu card bancar . Vă rugăm să completați formularul de comandă corect și să indicați persoana fizică sau juridică către care se va face facturarea și livrarea.
Adresa de e-mail este foarte importantă deoarece informațiile legate de produsul achiziționat vor fi transmise via e-mail .
Dacă alegeți plata online, introduceți datele cardului dumneavoastră. Pentru aceste tipuri de plăți veți beneficia de securitatea bancară pentru tranzacționarea online, garantată de Shopify.
NETT FRONT SRL nu stochează și nu are acces la datele cardului dumneavoastră.
Dacă tranzacția s-a finalizat cu succes, veți fi redirecționat înapoi pe website-ul www.frontist.ro, unde veți primi detalii legate de accesul la produsul achiziționat.
Livrarea coletelor se face prin curier (Gebruder Weiss SRL) sau de către NETT FRONT SRL în funcție de destinația fiecărui client.
Livrarea se va face în termen de 48 h – 5 zile de când produsul este realizat, ținând cont de faptul că execuția va dura între 4 și 5 săptămâni . Pentru orice întârzieri vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail office@nettfront.ro.
Costul transportului va fi comunicat de către NETT FRONT SRL în momentul finalizării comenzii. Transportul este gratuit în funcție de oferte și coduri promoționale care vor fi afișate pe website la momentul finalizării comenzii.
De asemenea, costul transportului se va calcula în funcție de numărul de dimensiuni, numărul de kg și de zona în care bunurile vor fi livrate. Mai multe detalii se regăsesc în tabelul de mai jos.
Pentru detalii sau întrebări despre livrarea produselor, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: office@nettfront.ro.
Pentru detalii sau întrebări despre livrarea produselor, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: office@nettfront.ro.
Politica de Retur
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveți
dreptul de a returna produsele achiziționate prin intermediul unui contract la distanță, indiferent de motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea coletului fără a indica un motiv.
Pentru solicitarea returnării sau schimbului unei comenzi plasate pe www.refront.ro va trebui să contactați NETT FRONT SRL prin email la office@nettfront.ro.
Solicitarea transmisă va fi analizată și vă vom înștiința prin e-mail despre situația notificării în maxim 3 zile lucrătoare.
Solicitările de returnare sau schimb se acceptă în maxim 20 zile de la data plasării comenzii.
Produsele returnate trebuie să se regăsească în starea în care au fost primite de către Cumpărător.
Costul de transport, retur și alte taxe în cazul returului produselor, este suportat în totalitate de către client cu excepția în care se indică altfel.
Stornarea contravalorii produselor returnate și acceptate de către NETT FRONT SRL se va face în termen de 30 zile calendaristice de la data denunțării contractului de cumpărare, prin aceeași metodă de plată aleasă de Cumpărător.
În cazul în care compania de curierat vă livrează comanda și pachetul are urme vizibile de lovituri, este turtit, este umed, este deschis etc. nu acceptați livrarea și depuneți o sesizare la livrator direct sau la serviciul
de curierat în care să fie menționat motivul refuzului.
În cazul în care produsele returnate sunt desigilate, au ambalajele deteriorate sau
ambalajul original lipsește sau este deteriorat, sau prezintă urme de zgârieturi, lovituri, etc., compania noastră are dreptul să decidă dacă acceptă sau nu returnarea sau dacă datorită acestor neconformități ale produselor va scădea din contravaloarea produselor o sumă care este apreciată de NETT FRONT SRL, prin intermediul site-ului web www.refront.ro, restituind Cumpărătorului o sumă proporțională apreciată cu aceste neconformități. Dacă clientul refuză oferta de restituire a contravalorii apreciate de NETT FRONT SRL, acesta având posibilitatea de a primi din nou produsul returnat, neconform cu această politică, totodată suportând contravaloarea reexpedierii (taxelor de livrare) produsului.
De asemenea, în cazul produselor deteriorate sau neconforme, trebuie facută o cerere de retur așa cum este indicat mai sus. Prejudiciul trebuie descris în detaliu și trebuie atașate fotografii care să demonstreze amploarea acestuia în termen de 3 de zile de la primirea comenzii. Vă rugăm să trimiteți toate detaliile la formularul de contact corespunzător.
Datorită faptului că produsele marca NETT FRONT SRL sunt realizate pe o comandă
personalizată, ținând cont de mărimea, modelul și culoarea alese de cumpărător,
retururile/schimburile vor fi acceptate doar în cazul în care produsul nu răspunde din punct de vedere calitativ sau al caracteristicilor, este zgâriat sau deteriorat.
Pentru detalii sau întrebări despre returul produselor, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: office@nettfront.ro.
Contactează-ne
Începe cu corpuri de bucătării IKEA și continuă personalizarea cu ușile REFRONT!